poniedziałek, 13 maja 2013

Prolog

Nie lubię opowiadać swojej przeszłości. Nie ma się czym chwalić. Zostałam wyrzucona ze szkoły dwa razy, raz byłam zatrzymana przez policję a cztery razy zostałam przyłapana na kradzieży. Później wyprowadziłam się ze słonecznej Ameryki, aby zacząć życie od nowa. Dziś mieszkam w Londynie już cały jeden rok. Nie powiem, czuje się samotna, zagubiona, lecz próbuje o tym nie myśleć. Próbuje skupić się na nauce, aby postać się na wymarzone studia. 
Moi rodzice, rozstali się gdy miałam siedem lat. Zamieszkałam z ojcem w innym mieście, by być daleko od matki. Ojciec mówił mi, że nie jest osoba, która jest warta jakiejkolwiek uwagi. Nie pozwalał mi do niej dzwonić, pisać. Nie wiedziałam gdzie mieszka, czym się zajmuje a nawet jak wygląda. Jest to przykre, gdy widzę dzieci bawiące się na placu zabaw ze swoimi rodzinami. Byłam odrzucana od otoczenia, przez co się krzywdziłam swoje ciało. Miałam tylko jedną, lecz prawdziwą przyjaciółkę, Selenę. Zawsze miałam w miej oparcie, byłam moją duszą towarzystwa. Byłyśmy takimi dwoma wariatkami, które nie widziały świata poza sobą. Lubiłyśmy opowiadać sobie nawzajem, jak minął nam dzień i kto był jak ubrany. To były czasy...
W Londynie, praktycznie nie mam nikogo, prócz Harry'ego. Jest on moim sąsiadem znad przeciwka. Miły, sympatyczny a także szalony i energiczny. Stał się moim przyjacielem, gdy powiedziałam mu, o mojej tajemnicy. A dokładnie o mojej przeszłości. Pamiętam, jak prawie w ogóle nie zwrócił na to uwagi. Wręcz przeciwnie, nasza przyjaźń wzmocniła się. Najlepiej jest z nim na basenie! Te wszystkie nasze upadki, jedzenie lodów we wodzie. Tak, tak...to może wymyślić tylko Styles. Po prostu dogadywaliśmy się świetnie!
Pewnie zadajecie sobie pytanie, jak teraz wygląda moje życie. Jeśli chodzi o kradzieże, to raczej się nie zdarzają. Małe pościgi samochodami, rzadko, lecz zdarzają, przyznam. Teraz jest grzeczna jak aniołek, można by rzec. Przynajmniej mam zamiar się zmienić...

                                                                                  ~*~   
Mamy prolog :) Jak się podoba? Dopiero zaczynam, ale wszystko będzie w swoim czasie :D
Kocham x
Daga.

1 komentarz:

  1. No zapowiada się świetnie. Jestem ciekawa co będzie się działo dalej:-P

    OdpowiedzUsuń